Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Ευχές (2)

Και ναί, ναί, ναί!!!

Τελικά οι ευχές μου πιάνουν!!!
Τη μια ..... τις έκανες δύο!!!

Ακριβώς την επόμενη νύχτα.

Ήμουν όμως τόσο στεναχωρημένος εκείνο το απόγευμα που πήγα για ύπνο απο τις 7 η ώρα.
Δεν περίμενα να μου την ξανακάνεις.

Σε περίμενα εχθές το βράδυ.............. αλλά δεν ήρθες.
Πίστευα ότι τις 2 θα τις έκανες 4............ όμως ξέρω ότι κουράστηκες και είπες να σταματήσεις για το Σαββατοκύριακο, να χαλαρώσεις, να νοιώσεις ανάλαφρος βρε αδελφέ απο το νυχτοκάματο.

Να ξέρεις ότι θα σε περιμένω κάθε βράδυ φίλε μου, όχι τίποτε άλλο, αλλά να σε κεράσω ενα περγαμόντο κάτω απο την ψηλή μου αμυγδαλιά και να σου δώσω λίγο νεράκι γιατί είμαι σίγουρος ότι θα διψάς.

Πάντα με τις ευχές μου!!!

3 σχόλια:

bees-spell είπε...

Γιώργο (Τρικαλινέ) λυπάμαι για αυτό που έγινε.
Για μένα ήταν η πρώτη ψυχρολουσία αλλά απο ότι διαβάζω απο τους συναδέλφους (και από σένα) δεν είμαι ο μοναδικός αν και πίστευα ότι σε μένα δεν θα συμβεί ποτέ.

Πρίν λίγες μέρες όταν είχα πάει να αγοράσω κυψέλες απο ένα μαγαζί, έπιασα κουβέντα με κάποιον από Νεα Μάκρη.
Του είχαν σηκώσει σε μια νύχτα 60 μελίσσια με φορτηγό.

Φέτος για κάποιο λόγο σηκώνουν απο παντού λες και είναι χρυσός.

Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα, αρκεί να μην γίνουν τα ανεπανόρθωτα.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Το άδικο δεν ευλογείται.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Τις ευχές σου τις έδωσες με την καρδιά σου βλέπω! Άρχισαν να πραγματοποιούνται μια μια.
Θέλω να δω να πραγματοποιείται η πιο καλή...η πρώτελευταία!!!

Δυστυχώς κάθε χρόνο πληρώνουμε αυτό το φόρο και μας πονά κατάκαρδα...