Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Χελιδόνι μου



Η άνοιξη ήρθε και μαζί της ήρθαν και τα χελιδόνια.

Τι καταπληκτικό θέαμα !!!





Ανοιχτά τα φτερά τους και με ένα πέταγμα τόσο στρωτό, τόσο ευθύγραμμο που σε κάνει να θες κι εσύ να πετάξεις.






Πολλές φορές κάνουν ελιγμούς και φιγούρες που μου θυμίζουν τηλεκατευθυνόμενα αερομοντέλλα.








Κάποιες άλλες φορές μου θυμίζουν μαχητικό αεροσκάφος τύπου F117 stealth.




Και όλα αυτά ακριβώς πάνω απο το μελισσοκομείο μου!!!

Οπωσδήποτε γνωρίζετε πόσο μου αρέσουν οι πτήσεις και καταλαβαίνετε την απερίγραπτη χαρά μου να βλέπω τις μελισσές <<μου>> 
και τα χελιδόνια να πετούν, στον ίδιο χώρο κάνοντας κάθε είδους ακροβατικά.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!

Μα για στάσου.

Ολα αυτά τα χελιδόνια να πετούν μόνο πάνω απο τα μελίσσια???

Γιατί δεν πετούν διάσπαρτα???

Ανοίγω την μεγάλη εγκυκλοπαίδεια.

Γράφω <<Χελιδόνι-μέλισσα>>.

Πρώτος πετάχτηκε ο Άνθιμος, (Άνθιμος Σιγκούδης),....<< και ναι, εχθρός της μέλισσας είναι ο μελισσοφάγος και φυσικά το χελιδόνι >>.

Αμάν.... Παναγία μου!!!

...................................................

Και εγω καθόμουν και θαύμαζα το πέταγμά τους και τ΄ ακροβατικά τους.


('Οταν εστίαζα τα μάτια μου στα χελιδόνια, έβλεπα  πέντε δέκα μέλισσες να τα κυνηγούν.

Κάτι σαν τον Δαβίδ με το Γολιάθ.

Αυτό περιέχει μια άλλη όψη του νομίσματος.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάρω έστω και μια φωτογραφία.)

6 σχόλια:

Antonopoulos είπε...

ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΑΣΙΛΟΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΧΕΛΙΔΩΝΙΑ ΝΑ ΤΡΥΓΥΡΝΑΝΕ...
Υ.Γ ΤΗΝ ΚΕΡΥΘΡΑ ΣΑΝ ΦΟΝΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ?

Anestis Ketsetzidis είπε...

Πάντα οι μέλισσες κυνηγούν τα χελιδόνια,αλλά πάντα καταλήγουν στη κοιλιά του.
Τους μελισσοφάγους όμως,δεν τολμάνε τέτοια κίνηση.

bees-spell είπε...

Ανέστη είδα τα χελιδόνια.
Για τους μελισσοφάγους δεν εχω ιδεα.

Χρήστο βασιλοτροφια έχω κάνει μια φορά και είχα μια καλή επιτυχια χωρις να παρατηρήσω τα χελιδόνια που πετούσαν.

Το φόντο στο blog το έκανα ψάχνοντας τον κώδικα του blog μου

Πολύ απλό αλλά το έψαχνα ενα χρόνο

Θα φτειάξω ένα οδηγό πως να το κάνεις και θα στο στείλω

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Θυμήθηκα τον μπάρμπα Γιάννη Ρέρρα που όλη του την ζωή κυνηγούσε σφήκες γιατί του χάλαγαν τα μελίσσια του ώσπου μια μέρα τα έβαλε με τα χελιδόνια που έκαναν βουτιές στα μελίσσια του και του έτρωγαν τις μέλισσες. Τότε έπιασε το δίκαννο και έριξε ένα χελιδόνι . Με το νυστέρι το άνοιξε και διαπίστωσε πως στην κοιλιά του είχε μία μέλισσα και τρεις σφήκες. Από τότε δεν ξαναπείραξε χελιδόνι και τα θεωρούσε συμμάχους μέχρι το τέλος του.
Η αλήθεια είναι πως αν γλυκαθούν μαζεύονται όλα και κάνουν βουτιές στο μελισσοκομείο για αρκετή ώρα και μερικές φορές το επαναλαμβάνουν για αρκετές μέρες.

bees-spell είπε...

κ. Θεοδόση όντως τα χελιδόνια κάνουν βόλτες εδω και 2 εβδομάδες πάνω απο τα μελίσσια.

Σε καμία περίπτωση δεν θα πειράξω πουλί, παρά μόνο όταν αναγκαστώ να γίνω κυνηγός για τη θρέψη εμού και της οικογένειάς μου.

Κάποτε σκότωσα ένα σπουργίτι με την σφεντόνα μου και λυπήθηκα πολύ.

Απο τότε δεν το ξαναέκανα ποτέ.

Αντιθέτως, με τα ψάρια, δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου!!!

Οσο για τις μέλισσες και τα χελιδόνια, ας αποφασίσει η φύση.

Άλλωστε 3 σφήκες έναντι 1 μέλισσας τη θεωρώ καλή αναλογία.

Melissocosmos είπε...

Θα ενωθούμε για τα ραντίσματα τελικά;